بهترین روغن موتور خارجی

پانته آ
9 خرداد, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

برای معرفی بهترین برند روغن موتور خارجی گزینه‌های زیادی پیش روی ما قرار دارد. شل، توتال، لیکومولی، کاسترول، الف، Valvoline، Quaker State، Havoline و… برندهایی هستند که جزو بهترین برندهای روغن موتور در دنیا هستند. بااین‌حال با‌‌‌توجه‌‌به اینکه تمام این برندها در ایران حضور ندارند، تنها معتبرترین تولیدکنندگان روغن موتور خارجی را بررسی می‌کنیم که محصولاتشان در ایران یافت می‌شود.

توتال

شرکت توتال (Total) فرانسه که ارنست مرسیه آن را در سال ۱۹۲۴ راه‌اندازی کرد، هم‌اکنون چهارمین شرکت بزرگ نفتی و گازی دنیا و هشتمین شرکت بزرگ در جهان است. این شرکت به‌حدی بزرگ است که به‌هیچ‌وجه نمی‌توان آن را در فهرست بهترین برند روغن موتور خارجی قرار نداد. این شرکت بیش از چهل شعبه و در‌مجموع حدود ۹۵،۰۰۰ کارمند در سرتاسر دنیا دارد.

شرکت توتال که پخش‌کننده اصلی سوخت در کشور فرانسه به‌شمار می‌رود، سابقه طولانی هم در همکاری با ایران در صنایع مختلفی ازجمله صنایع هوایی، خودروسازی، دریایی و داروسازی دارد. توتال علاوه‌بر اکتشاف نفت و گاز و تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، یکی از تولیدکننده‌های برتر روغن موتور خودرو و سایر لوازم جانبی خودرو است. ازجمله محصولات این شرکت که در بازار ایران نیز فروخته می‌‌شود، می‌توان به روغن‌های کوارتز ۷۰۰۰ و کوارتز ۵۰۰۰ اشاره کرد. 

الف

شرکت الف (Elf)، یکی از تولیدکنندگان بزرگ روغن موتور در فرانسه است که از شرکت رنو تأییدیه دارد. به‌عبارت‌دیگر، شرکت رنو برای محصولاتش روغن موتور الف را پیشنهاد می‌کند. با‌‌‌توجه‌‌به حضور پر تعداد محصولات رنو در ایران، بهترین برند روغن موتور خارجی برای خودروهای رنو روغن موتور الف است. همچنین، نظر به حضور چندساله محصولات رنو و الف در ایران، می‌توان گفت روغن‌های Elf یکی از روغن موتورهای باکیفیت موجود در بازار برای خودروهای مرتبط با شرکت خودروسازی رنو است. ازجمله محصولات الف که در بازار ایران نیز عرضه می‌شود، می‌توان به روغن موتور اوولوشن اشاره کرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.